Online 483 uživatelů Přihlášení | Registrace | Zaslat heslo | Prohlížení bez přihlášení

 

Ninth Age - FAQ [ ID: 5165 ] - [ Hry / Warhammer - Warmaster ]
1 / 45
Mini Home
1) Než položíte dotaz, přečtěte příslušná pravidla v Rulebooku.
2) V případě odpovědi je nutné uvést stránku v rulebooku.
3) U sporných situací se argumentace doplňuje zásadně citacemi z ANGLICKÝCH pravidel.
4) Nedodržování pravidel bude penalizováno omezením přístupu.
5) Tento klub neslouží k "chatování" jiné příspěvky, než příspěvky týkající se otázek a odpovědí, budou mazány a penalizovány omezením přístupu.
6) Pokud máte problém s angličtinou, uveďte to prosím ve svém dotazu jako možnou příčinu vaší otázky. Není to problém, ale vyhnete se nedorozuměním.
7) Slov a slovních spojení "ale u nás se to hraje takhle, ale to je nefér, ale to není logické, ale ve skutečnosti, ale v historii, ale kamarád říkal, ale to je hustodémonsky krutopřísně overpowered!, ale.." atd. se vyvarujeme.

Rulebook a army listy všech armád na oficiálních stránkách
BEOWULF   13:00:20 11.10.2017
GRIFFIN [ 12:53:13 11.10.2017 ]: podle me je to psane jen pro plamenomet
GRIFFIN   12:53:13 11.10.2017
MABOOL [ 10:31:45 11.10.2017 ]: nekde je ale psane, ze nemuzes dostat vic hitu, nez mas v rade modelu...  tee nevim, jestli je to gemeral rule, nebo to plati akorat pro plamenomet war machiny...
MABOOL   10:31:45 11.10.2017
NAZGHUL77 [ 09:39:37 11.10.2017 ]: nice:6)  diky
SIRKAR   10:27:03 11.10.2017
MABOOL [ 08:33:20 11.10.2017 ]: Jde o to jak to ma ten ptak napsane ale co si pamatuju tak tahle formace se nevyplati jak popisujes
NAZGHUL77   09:39:37 11.10.2017
MABOOL [ 08:33:20 11.10.2017 ]: d6+4xd3 zni spravne, aneb kdyz je protihrac blbej tak je blbej
MABOOL   08:33:20 11.10.2017
Představte si fástku v jedné lajně - 1 model v řadě a 5 řad. Když té fástce dám sweeping attack za přelet fénixem, kolik dostanou hitů? D6 za 1. řadu a D3 za každou další řadu (tj. až 18 hitů), nebo ta jednotka může dostat max. počet hitů rovnající se počtu modelů (tj. 5 hitů)??
GRIFFIN   10:36:40 26.09.2017
RHAWN [ 10:19:29 26.09.2017 ]:  jak jsem psal... je to moznost tri... Staci si precist pravidla ohlede challange... pokud souper challange vyhlasi, ty muzes prijmout... pokud ovsem neprijmes, souper si vybere, ktery z tvych modelu (schopnych prijout challegne, krome sampiona) nebude bojovat... ani poskytovat, inspiring presence, pripadne hold the ground...
RHAWN   10:19:29 26.09.2017
mohu tedy jak je to s hrdinou na chariotě :
1) může odmítnout chalenge a a normlně bojovat ?
2) musí přijmout chalenge nebo nebojuje, ale vozík bojuje dál
3) když něpřijme chalenge nebojuje celý model

děkuji za odpověď
KYRYS   10:17:19 26.09.2017
SIRKAR [ 08:24:07 26.09.2017 ]: charguje se na boundary rectangle.
SIRKAR   08:24:07 26.09.2017
KYRYS [ 23:12:02 25.09.2017 ]: prosim o shrnutí charguje se na imaginarni cast jednotky modely se tam davat nemohou a line osight se bere ale k modelum ktere tam opravdu jsou.
KYRYS   06:48:07 26.09.2017
GRIFFIN [ 06:43:18 26.09.2017 ]:  ma to byt od 17. Srpna. Ja to taky do vcera nevedel.
GRIFFIN   06:43:18 26.09.2017
KYRYS [ 23:12:02 25.09.2017 ]: ten faq jeste nebyl validni behem nasi hry...
KYRYS   23:12:02 25.09.2017
GRIFFIN [ 17:54:05 21.09.2017 ]: ha, tak jsem na to právě při hře narazil. A ten gentleman měl pravdu. Je to ve FAQ.

Declaring Charges (25)
Change: “Charges can only be declared at targets that are in the charging unit’s Line of Sight and that the charging unit
has a chance of completing the charge against.”
To: “Charges can only be declared at targets that have their Boundary Rectangle in the charging unit’s Line of Sight
and that the charging unit has a chance of completing the charge against.”
DRANTHRAX   22:55:59 25.09.2017
KILLBORN [ 19:32:36 25.09.2017 ]: bývávalo, teď jsou to útoky v I 10 :)
CHAINDLER   22:46:27 25.09.2017
GRIFFIN [ 19:18:19 25.09.2017 ]:
doplnil bych skutecnost, ze ale jsou charakteri na chariotach, kteri muzou odmitnout challenge a pak normalne bojovat...
KILLBORN   19:32:36 25.09.2017
GRIFFIN [ 19:18:19 25.09.2017 ]: tak to je voser. přišlo by mi logické napálit impakty do nachargované jednotky a normální útoky do challange.:11)
GRIFFIN   19:18:19 25.09.2017
KILLBORN [ 18:59:11 25.09.2017 ]: snadne jak bulharska stripterka...  challange prijmout nemusi... pokud ale nemas v tom samem boji model, ltery to prijme, tak chariota nebojuje a tudiz ani zadne impacty... za predpokladu, ze challange prijmes, zalezi, kdo ho vyhlasoval. pokud charakter z nachargovane jednotky, tak jsou impacty do nej. pokud z te "nove" a ty prijmes, zadne imoacty nemas ..
KILLBORN   18:59:11 25.09.2017
Chariota s herem prooveranuje do nějaké jednotky, v protivníkově kole dostane charge od jiné jednotky a je na ní vyhlášena challenge. Musí tu challenge příjmout? Kam jdou impakty?
GRIFFIN   19:04:15 21.09.2017
KYRYS [ 18:49:43 21.09.2017 ]: prave ze nemuzes... jak jsem psal a jak uvadeji pravidla... vzdalenost jednotek se meri od boundary...
KYRYS   18:49:43 21.09.2017
TOMLIN [ 18:08:22 21.09.2017 ]: a mohu do té imaginární zadní řady dat svoje modely? Resp. Za jeho první řadu, dál než 1", ale pořád uvnitř boundary.
1 / 45