Online 107 uživatelů Přihlášení | Registrace | Zaslat heslo | Prohlížení bez přihlášení

 

Baldurs Gate 1, 2, IWD 1 a 2, Planescape Torment, Neverwinter Nights [ ID: 1083 ] - [ Hry / Hry na PC ]
1 / 43
Mini Home
http://forums.bioware.com/viewtopic.html?topic=245256 - BG Troubleshooting
http://usoutpost31.com/easytutu/ BG Tutu (umožní hrát BG v enginu BG 2)

http://www.sorcerers.net - Obsažné stránky o DnD hrách
http://www.pocketplane.net/modlist/ - Seznam modů do IE her
http://www.sigil.cz - České stránky o IE hrách
http://addoncz.jinak.cz/web/ - Česká modařská komunita

KLUB o Icewind dale 1 a 2
KLUB o Planescape
RAMSES135   09:03:48 31.10.2022
PEPE96 [ 12:19:33 25.10.2022 ]: To je spekulativní. Tím, jak je to krátké, se to dá docela dobře dohrát v nějakém rozumném čase a nečeká tě 80+ hodin, jako třeba v Pillars of Eternity - tam začít novou hru, to je hrozně velký závazek, do kterého se mi zcela upřímně nechce.
DEACONIK   14:56:52 26.10.2022
PEPE96 [ 12:19:33 25.10.2022 ]: to proto, ze je hra zalozena - dle tvurcu - na tom, ze ji budes hrat znova s jinymi rozhodnutimi a jinym zacatkem sveta (mas tam 3, nebo 4 klicova rozhodnuti na zacatku). Jenze ta znovuhratelnost a nahodnost sveta se moc nechytla.
LABU   22:23:45 25.10.2022
DRNQONOVICH [ 12:43:02 25.10.2022 ]: DE je hodně vyjímečná věc. Asi to nesedne univerzálně každýmu, ale mě to teda trefilo na tom správným místě. Rafinovaný a propracovaný. Jediný co, tak mi úplně nesedl konec. Ale uvidíš. Rozhodně to patří do škatulky ''aspoň jednou za život''.
GAIAA   15:56:18 25.10.2022
DRNQONOVICH [ 12:43:02 25.10.2022 ]: Disco Elysium je super, doporučuju
PEPE96   13:45:47 25.10.2022
DRNQONOVICH [ 12:43:02 25.10.2022 ]: To je naprosto geniální věc.
DRNQONOVICH   12:43:02 25.10.2022
PEPE96 [ 12:19:33 25.10.2022 ]: Jo, přesně moje pocity. Hra je sice skvělá, ale všechno je šup šup a nashle.

Nicméně včera jsem stihl koupit Disco Elysium ve slevě, hrál to někdo?
PEPE96   12:19:33 25.10.2022
Za mě je největší problém té hry, jak rychle končí, nebo spíš jak krátkej je závěrečnej akt oproti ostatním.
DRNQONOVICH   01:09:56 25.10.2022
RAMSES135 [ 21:48:56 24.10.2022 ]: Píšeš už celkem pozdě, dneska jsem se dostal do třetího aktu :2)

Nicméně jo, že je heal (a obecně formování kouzel) zásadní, na to jsem přišel záhy. to byla ta chyba, kterou jsem udělal v minulé hře.
Jinak postup jsem zvolil Zneuctěné (radši jsem si kvůli tunám textu stáhl češtinu), ale zvažuju, že po nějaké době začnu znovu a rebelovat úplně od začátku. Možná.

Hra je každopádně bezva, ale bez výhrad to není. Necítím z toho takovou pecku, jako ty a další :15)
RAMSES135   21:48:56 24.10.2022
DRNQONOVICH [ 10:11:39 20.10.2022 ]: Dohrál jsem tu hru 3x. V podstatě by mělo být jedno, jakým způsobem stavíš postavu, dokud si partu nějakým způsobem promyslíš a vybalancuješ.

Bohužel, léčení je opravdu vzácné, tak vezmi toho staršího mága a vytvoř mu kouzla. Průšvih je, jak se ta kouzla refreshují - tak jich chceš prostě co nejvíc. Základ je runa léčení, použij ji ve všech dostupných tvarech. Čím více kouzlíš, tím víc se v tom zlepšuješ, tak prostě heal, heal, heal.

Když máš za zády takovéto léčení, můžeš zbytek party hrát na hrubou sílu. Jednou jsem to takto dohrál, celkem bez zásadnějších záseků.

Kua, já si to snad dám počtvrté. Ještě nikdy se mi nepodařil dokonalý "dobrý" konec a ovládnout tu zemi čistě kvůli podpoře domorodců.
DRNQONOVICH   10:11:39 20.10.2022
PASHA [ 18:25:54 19.10.2022 ]: Díky, ale googlit umím taky. Já jsem spíš chtěl slyšet názory, vzhledem k tomu, jak tu hru někteří vychvalují. Navíc to, co jsi postnul je nějakej powergaming a přesně to jsem nechtěl :7)
PASHA   18:25:54 19.10.2022
GodSpeed Duel-Wielder build z https://tyranny.wiki.fextralife.com/Builds


Move fast, Attack Super fast and many times, Dodge/Parry everything (physical at least) + Riposte 100%.

Requires 14 Talent points. I think Level 14 is achievable towards near the end of the game. Looking at Companions' Talents, the last talent requires 12 spent-points. so Level 13 is absolutely reachable before end of the game. But im thinking Level 14 is most likely too, since there is no level cap.

Starting...choose Dual-Wielding + Javelin. May be able to dual-wield 1H-Javelins? =D
Core Attributes: Might + Finesse. Balance of both would be good


AGILITY (Total Points Invested: 9)

    PASSIVE - Light Foot: +25% movespeed
    PASSIVE - Arrow Shield: replaces Dodge with Parry when Parry is superior
    PASSIVE - Dual Wield Mastery 1,2,3: +9% chance for 2 attacks, +6% chance for 3 attacks, +15% dmg dual-wield
    PASSIVE - Duelist 1,2,3: 100% Riposte
    PASSIVE - Blade Dancing: +10% Melee Hit Deflection, +10% Melee Graze Deflection, +5 Parry for each engaging enemy


POWER (Total Points Invested: 2)

    ACTIVE - Palm Strike: interrupting, pushing back, and Silencing a target from spell casting. (For elite/annoying/imba spellcasters)
    STANCE - Blitz: An aggressive stance that focuses on RAPID STRIKES!


DEFENSE (Total Points Invested: 3)

    ACTIVE - Staggering Force: delays target's next attack
    STANCE - Challenger: Taunt nearby enemies every few seconds. (NOTE: choose this if multiple stances are allowed OR switching/cancelling stances can be done instantly. If both are impossible, choose "Blade Wall 1")
    ACTIVE - Iron Light as Air: +50% chance to strike 2 times with basic attacks for 20s. Ignore armor and shield recovery penalties for 20s.



Ealry-Mid game spells that can be extremely helpful for this build. Get it from your Companion/s:

    Spectral Blur (15 Lore): +30% Graze Deflection and +30% Hit Deflection for 45sec
    Haste (60 Lore): +25% Move speed and -25% Recovery time for 45sec
    Vital Body (60 Lore): +3% Health every 3.0s for 45sec
    Mirror Image (60 Lore): +100 Dodge and +100 Parry (until damage) for 45sec
    Surge of Glory (40 Lore): +30% Damage, +2 Resolve for 20sec



The only Companion I know that can help with Parry+Dodge is Sirin: Peace Talent Tree: Aria of Resolve: +20 Parry, +20 Dodge, +4 Resolve for 30sec.
DRNQONOVICH   15:00:18 19.10.2022
DEACONIK [ 14:00:10 19.10.2022 ]: Jo, já si pamatuju předchozí průchod, zasekl jsem se, tuším po tom, když jsem shodil nějakýho týpka z vrcholku věže. 'Dej jim tu zprávu sám', nebo tak.

Toho mága jsem hranice sundal už tehdy, plánuju to i teď. Spolupráce s postavami, to je moje :2) Už od dob BG jsem vždycky měl plnou družinu, bavilo mě je různě kombinovat a poslouchat, co mezi sebou říkají, čím víc s nima můžu kecat, tím líp :8) Jinak Sirénu získáš až někdy později, ne? Pamatuju si, že se ke mně přidala ta rebelská čarodějka a pak nějaká vlčice, ale Siréna neustále seděla na zadku. Nebo jsem jí jenom blbě prokecl?

Jo, a pak si pamatuju na tu lokaci Hořící knihovny (nebo tak nějak), která je přístupná pouze za účasti Scarlet Chorus. Je to tak, nebo tam můžu i s tou legií?
DEACONIK   14:09:53 19.10.2022
Ted koukam do editoru kouzel - takze potrebujes znat core. Tak ty kde najdes, to uz si nepamatuju. Bud v zakladni vybave, nebo u postav, ktere naberes, nebo se snad daji koupit(fakt nevim). Pak mas expressions - napr. Life Core a Sigil of Proximate Action ti vytvori healing auru, naroky jsou 100 lore na seslani (mam 88 :1) ), cooldown 2m a je to 3% heal kazde 3 vteriny s cooldownem 2 minuty atd. atd.

Ten system je bajecnej a soucasne je to i prokleti, kdyz nemas z ceho ty kouzla skladat.
DEACONIK   14:06:16 19.10.2022
Jo, kurva dulezite je naucit se spolupracovat s postavami. Na zacatku mas verse, cim vyssi loyalty/fear tim muzes odekmnout ability ke spolupraci (a pribehove linky, duh). Tyhlety specialni ability delaji kurevsky hodne, pripichnes-li borce k zemi, tak ho umlatis jak nic. Mas abilitu thrust v zakladu, ja si na ni ze stromu pridal slepotu, armor pene a dalsi pitomosti. To pak dela hodne. Tzn. cti, kombinuj, dej tomu cas.

Jo - sesilat kouzla muze KAZDEJ. To je uber dulezity!!!! Uz si presne nepamatuju mechaniku kouzel - ma to neco spolecnyho s hodnotou lore, ale tohle je HODNE dulezity. Treba muj dual wield fighter ma k dispozici heal, lightning bolt a nejaky ohnivy dotek.
DEACONIK   14:00:10 19.10.2022
Dual Wielder neni problem.
Kdyz najedes myskou na Dual Wield, tak se ti zjasni Finesse(tercik) a Quickness (bezici muzik). Pak budes potrebovat nejakou Might, pac z ty se bere attack a endurance defense. Doporucuju jezdit myskou nad ikonkama, rozsvecuji se krasne navazujici ability, to UI je nadhera.

Co se tyka talentu tak chces Agility a jeho dual wield mastery, also dobra vec je Blade Dancing. Unencumbered je taky fajn, ale uz si nepamatuju, proc jsem si to vzal(asi to brneni, co mam, je fakt dobry ::D )

Ja ted nahral moji pozici na zacatku noveho hrani s level 18(?) postavou ::D Duel Wielding, pruchod v pohode.

Tak, ted k tomu asi nejdulezitejsimu. Ja na zacatku zachranil toho maga na mucidlech v tom kempu Scarlet Chorus jestli si dobre vzpominam(je to nejaka doba). No a podle vseho se bez toho maga k healovacim kouzlum nedostanes DOST DLOUHO. No a magicka komponenta je kurevsky dulezita, protoze si muzes kouzla skladat sam, ale MUSIS MIT ZAKLAD. Tzn. kdyz nemas healovaci zaklad, tak nemas healovaci kouzla. Kdyz pak smichas healovaci zaklad s AOE -> mas AOE heal. Kdyz smichas heal s vetsi silou -> silnejsi single target heal(vetsi naroky na seslani) atd. atp. Ale bez toho maga potrebujes.... uhhhhh... Siren, nebo jak se jmenuje ta divcina. Coz je minstrel, ktery by snad mel mit healovani.

Zjednodusene receno, zachran toho typka na mucidlech a hrej si s vytvarenim kouzel v editoru :2)

Tank dela companion z Diisfavored, ktery ma heavy brneni v zakladni vybave, takrikajic ::D
DRNQONOVICH   18:43:23 18.10.2022
Tak jsem se konečně dokopal a dohrál Pillars 2 a musím přiznat, že s tou hlavní dějovou linkou mě dost zklamali. Celá je tam jen tak mimochodem. No nic.

Každopádně, přemýšlím, že zkusím znovu rozjet Tyranny, ale potřeboval bych k tomu pár rad. Když jsem to hrál minule, podařilo se mi vytvořit ne zcela ideální postavu, se kterou byl ten průchod hrou od poloviny prakticky nehratelný. Můžete mi doporučit jaké povolání/kombinace zbraní/kombinace skillů by byla fajn hra na blízko? Nejde mi o powergaming, jakože spíš ukázat, jakým směrem se ubírat. Hraju spíš za bijce vepředu/zabijáka utočícího ze stínů, ideálně dual wield.

No a byť tedy hraju většinou čestného, řádu dbalého Mirka Dušína (což vím, že tady úplně nejde), rady na roleplaying asi nepotřebuju. Zkurvím si to sám :2)
HARROD   20:48:52 08.09.2022
LOTT [ 15:13:01 06.09.2022 ]: Combat v DND je vubec kapitola sama pro sebe. Vzdycky me dostane, kdyz si uvedomim, ze jsme prave stravili 2 hodiny necim, co v hernim svete trvalo sotva minutu.
LABU   14:11:43 07.09.2022
LOTT [ 15:13:01 06.09.2022 ]: jakože je mi jasné, že to dřív prostě nefungovalo dobře, ale tak podstatnější je to, jak je to teď ne? :) Třeba u obou DOS mě ten taktickej soubojovej system bavil asi nejvíc na celé té hře. Ale BG3 není DOS, že. Je to úplně jinej rule set a souboje tak mají dost jinou dynamiku. Proto jsem se na to vlastně ptal. Protože věrnější přenesení pravidel z DnD do počítačový hry afaik není zatím.
RAMSES135   17:35:17 06.09.2022
LOTT [ 15:13:01 06.09.2022 ]: Hezká recenze :8)
LOTT   15:13:01 06.09.2022
LABU [ 15:04:50 06.09.2022 ]: Hrál jsme to vždycky s kámošema na multipayer. POprvý sjme to hráli hned ze zašátku. Já jsem hrál wizzarda a TOTÁLNĚ mě tam sraly 2 věci. V kombatu šlo průtokově (stálo to teda akci) tam šlo žrát jídlo, který se válelo fakt všude, a healovalo docela dost (poměrem že jabko healnulo miň něž prasečí kýta, která tě healnula skoor do plna), takže healing potiony a komplet classa priest byli úplně zbytečný. A druhá věc byl skok. To už si přesně nepamatuju co to stálo, jestli to bylo úplně zadara jednou za tah, nebo jestli to byla bonus akce, nebo jestli to bralo něco z pobyhu, ale každopádně ta vzdálenost byla podle síly a s velkou silou byla ta vzdálenost až nereálná. Navíc ten skok nevyvolával attack of opportunity, takže zas engage byl zbytečnej. Takže ti kámoši hráli fightera a rangera, oba na sílu, furt tam skákali a healovali se, vůbec nepotřebovali restit a mě to vůbec nebavilo.
Obě tyhle věci už fixli, ale docela dlouho jim to trvalo. Žrádlo teď přesouváš do kempu a doplňuje ti HP při restu. Skok ti bere tuším půlku pohybu a vyvolá AoO.
Jinak celkově jsou ty kombaty trochu zběsilý, jakože po chvíli všude hoří a tak, ale co jsem hrál Divinity 2, tak jsem si docela zvykl.
Jen mě sere, jak to dávkujou postupně. Počtvrtý už to hrát nechci, tak si teď počkám až na full verzi.
Číst to po sobě nehodlám, tak snad tam není moc chyb :D
1 / 43