Online 313 uživatelů Přihlášení | Registrace | Zaslat heslo | Prohlížení bez přihlášení

 

Programování VB, C, C++, Java, Delphi, ASM, Python, Perl [ ID: 445 ] - [ Počítače (hardware, software) / Programování ]
1 / 49
Mini Home
KLUB o VersionControl systemech
KLUB o makrech v ruznych IDE
GEPVUN   15:34:45 14.11.2020
Je tu někdo, kdo pracuje s geojson souborama v pythonu?
Mám zdrojový data, kde jsou polygony určený koordinátama ve formátu [[[[x, y], [x, y]]], [[[x, y], [x, y], ... ]]], ale když generuji geojson, tak je python chce ve formátu [[[(x, y), (x, y)]], [[(x, y), (x, y), ... ]]], aby z nich udělal .geojson, ve kterém ale budou místo těch kulatých závorek zase ty hranatý. A já nemůžu přijít na způsob, jak je přepsat rovnou, protože Feature(geometry={"type": "Polygon", "coordinates": zdrojova_data}) hodí error. Tak jak je tam můžu vepsat přímo?
Sorry za možná stupidní dotaz, jsem začátečník. ;:)
SLEDGE   19:50:26 25.06.2020
Tak tu mám zasejc tuhle veselou akci :)

Soutěž >> tvorba hry pro DOS >> #hvdosdev 2020
https://www.high-voltage.cz/2020/soutez-tvorba-hry-pro-dos-hvdosdev-2020/
DERT   14:21:16 01.02.2019
PESSOFT [ 11:59:29 01.02.2019 ]: Algoritmus zalezi na jaky problem to prevedl a jak ho aplikoval. Jak parovaci algoritmus, tak prevod na tabulku (v podstate zjednodusene sudoku) je aplikace nekolika pravidel na zadanou skupinu problemu a postupne uvolnovani pravidel dokud se nedostane k reseni. Stejne tak se to da projet hrubou silou a vyhazet neplatne kombinace, popripade na strom a zarezavat neplatne vetve. A jelikoz tu na preferenci nezaleiz, tak to urcite pujde prevest i na ciste kombinatoricky problem.
PESSOFT   12:04:02 01.02.2019
Kdo by to neznal, tak část "Párovací algoritmy" ::D (dostali za to v roce 2012 Nobelovu cenu)

https://www.youtube.com/watch?v=O0xPxLv3C1M&feature=youtu.be&t=1324
PESSOFT   11:59:29 01.02.2019
DERT [ 11:52:34 01.02.2019 ]: Něco jako "algoritmus párování seznamky" (ten je už docela známý a "profláklý"), kde by parametr "kompatibility" klesal podle toho kdo s kým a proti komu hrál...
DERT   11:52:34 01.02.2019
SIRKARMILIS [ 20:17:38 28.01.2019 ]: Jestli to dobre chapu ... zalezi na algoritmu co tam mas. Z hlavy me napadlo. Kazda dvojice je oznacena cislem, tabulka cisel kazdy s kazdym a v polickach oznaceno kdo s kym muze hrat (stejna dvojice se strjnou nemuze, stejne tak dvojice, ktere maji spolecneho hrace) a pokud to mas dobre ocislovane, tak vybirat zapasy aby se nevolilo mezi policky co spolu sousedi (navysku i na sirku). Tim vyberes vsechny kombinace, kde to podminku splnuje a na ten jeden zapas vyberes nahodne nejake pripustne policko, ktere sousedi s jiz vybranym (tim vyberes ten posledni zapad s duplicitnim souperem). Nebo pokud jedes prohledavani ve stromu, tak jelikoz vis co je jeste pripustne a co uz ne, tak pokud v kombinaci vyleze ze je vice jak jedno opakovani, tak uz dal nepokracujes.  Jelikoz vis jaka podminka orezava prohledavany prostor, tak by to nemelo byt slozite v zadne ceste kterou to budes delat.
SIRKARMILIS   20:17:38 28.01.2019
zdar, není to tu asi úplně správný klub, ale je to jediný o programování, který tu trochu žije.

Mám tu optimalizační problém (je to jen for fun). Jedná se o tenisový turnaj. Na turnaj přijde 12 hráčů. Hraje se 6 kol ve čtyřhrách. Každé kolo, hraje každý s jiným spoluhráčem (to je jednoduché zajistit). Problém je v tom, jak minimalizovat počet stejných protihráčů (aby každý hráč za turnaj hrál s nejméně stejnými protivníky)? Přirozeně to nejde udělat tak, že by hrál každý pokaždé proti někomu jinému, protože při 6 kolech máte celkem 12 protihráčů, ale k dispozici je jen 11 soupeřů.

Dělat to bruteforcem je neúnosné, napadá někoho jak efektivně ořezávat prohledávaný prostor? Díky ::)
KOLCON   08:30:54 03.07.2017
PESSOFT [ 23:33:44 02.07.2017 ]: neco takovyho jsem mel, byl to teda bulharsky klon - PC XT... melo to vzadu 2 velky zachodovy vetraky
HASTE   03:53:32 03.07.2017
PESSOFT [ 06:18:11 02.07.2017 ]: Hmm si psal, ze si zazil stroje PRED 286, proto jsem se ptal.  Po komousich se hned prvni rok dala sehnat uz i 386ka...
PESSOFT   23:33:44 02.07.2017
Pcha! Našel jsem "ruský klon" 8080 nebo co to je (musím najít lupu na tyy "bukvy")... Nepoužitý... Tuším tehdy stál cca 110Kčs...
JARDA128   23:06:34 02.07.2017
cece po revoluci stal didakttik m uzasnejch 3000 czk to mi rodice fakt nekoupily.ale zar let se dali sehnat 286
GALEN   21:38:53 02.07.2017
HASTE [ 01:58:53 02.07.2017 ]: pp01, didaktik .. to vsetko sa dalo zohnat na prelome
PESSOFT   06:18:11 02.07.2017
HASTE [ 01:58:53 02.07.2017 ]: 286 už se vozily těsně po komouších (hned první rok)... Jinak "šváb" 8086 se kupodivu dal i přes exportní restrikce sehnat (a socialistický blok dokonce i vyráběl "obšlehnutý" model 8086,stejně jako se dal sehnat i obšlehnutý Z-80 z DDR :-))...
A tehdy jsem ještě nedělal, ale chodil do el.tech kroužku při jednom výzkumném ústavu a tam se sem tam něco takového našlo (kupodivu něco sem tam dotáhli i zaměstnanci ze služebních cest do toho kapitalistického bloku ::D)
HASTE   01:58:53 02.07.2017
PESSOFT [ 14:16:07 01.07.2017 ]: V jake si to delal firme, ze uz za komousu tu meli 86 a 286?
PESSOFT   14:16:07 01.07.2017
HASTE [ 00:24:51 29.06.2017 ]: No jo, já dělal s CPU 8080 a 8086... Pak paralelně MOS6502 a Motorola68000... Následovaly 286...386... a dál...
Jediné, co jsem nikdy nesehnal ani na podívání, byl 80186, ale ty snad ani pořádně nikdy nebyly moc rozšířené,,,
HASTE   00:24:51 29.06.2017
PESSOFT [ 22:14:56 28.06.2017 ]: Jestli to je pravda, tak to klobouk dolu, protoze 286 se vyrabela uz nejak od 1983, stejne jako IBM XT, coz spousta lidi ani netusi. Ja programoval az na  ZXSpectrum a Didaktik M, od 1990. Nicmene uz i 386 v te dobe uz normalne existovala, jen byala moc draha. Pak uz sem v 1994 presel na 486DX2 :)
JARDA128   22:19:32 28.06.2017
PESSOFT [ 22:14:56 28.06.2017 ]: njn xt sme meli ve sko a ucili se na nem dos a hrali prince of persia
taky sme meli ve skole /a na pionyrskem tabore  didaktik kde sem hrali shazovani bomb na budovya rpogramovali hadej cislo v basicu ...
taky sem starej co ?
PESSOFT   22:14:56 28.06.2017
JARDA128 [ 22:01:04 28.06.2017 ]: zažil jsem i stroje PŘED 286...
JARDA128   22:01:04 28.06.2017
PESSOFT [ 21:33:13 28.06.2017 ]: zazil si jako dite dos ? cece doom mel tenkrat dos4gw externer to sem sizky chtel ale on nebyl internet a takovej prekladac stal tisice dolaru,pak mel extender i borlad C ale ten fungoval jen verzi 4,5 skry powerpack a v 5 uz nebyl.A jako jako dite sme rpogramoval v borlanmd pascalu podle tutorial z paraniste a C.I.A.
Jestli se 90s nezazily asi nechapete
A ted kdyz mam open watcom tak si to proste uzivam,proste nostalgie jak svina..To je neco jako kdyz richmond hraje might & magic 1 vertsina liid to nepochopi
Jako az dodelam yuhle hru jdu zase pro windows
JARDA128   21:42:54 28.06.2017
JARDA128 [ 21:40:42 28.06.2017 ]: ale predchozi hru sem udelal za 14 dni.jako mel sound system,gif loader,timer/klasvesnice a tak ale nekonce nezbylo moc ncaru na hru a nebyla zabavna
1 / 49

Prodej a vykup aut