Online 143 uživatelů Přihlášení | Registrace | Zaslat heslo | Prohlížení bez přihlášení

 

Fotoaparaty (zrcadlovky) CANON, prislusenstvi a kompatibilni objektivy [ ID: 16935 ] - [ Obrázky, grafika, galerie / Fotoaparáty a fotografie ]
1 / 45
Mini Home
Místní Canonisté a jejich apáraty

Canon 1D Mark II
Michyz Canon EF 17-40/4 L USM, Canon EF 50/2,5, Sigma 150/2,8 HSM EX DG, Canon EF 300/2,8 L USM, Lensbaby 3G, Canon life size converter, Kenko 1,5, Canon EF 2xII, Canon Speedlight 430 EX, Canon Speedlight 580 E/ Plzen

Canon 1D Mark III
SALAZAR Canon EF 15mm f/2.8 fisheye, Canon EF 17-40 f/4L USM, Canon EF 24-70 f/2.8L USM, Canon EF 70-200 f/2.8L IS USM, Canon EF 100 f/2.8 USM macro, Canon EF 300 f/4 L IS USM, Canon EX 1.4x II, Canon EX 2x II, Canon Speedlite 580EXII

Canon 5D
OBRIEN  24-105 f/4,  50mm f/1.4 /  Londyn
FAUST85 eos 5D, eos 300, 8mm f/3.5, 35mm f/1.4L, 50mm f/1.2L, 135mm f/2 L

Canon 7D
Syky01 Canon EF 17-40 mm f/4 L, Canon EF 70-210 f3.5 - 4.5 USM,Canon EF 50/1.8 II, Canon EF 28-90/4-5.6, Speedlite 430EX II Brno

Canon 60D
HAMY EF-S 15-85mm IS USM, EF-S 18-55/3.5-5.6; Sigma 70-300/4-5,6 APO DG Macro, Canon EF 50/f1.8 II, Tokina 12-24/4, Canon EF-S 60mm/2.8 USM Macro / Krkonoše

Canon 50D
Gryzor Sigma 50/1,4 EX, Sigma 105mm F2,8 EX  Macro, CANON EF-S 15-85/3,5-5, 6 IS USM, Canon 70-200/4L, kupa blesku, atelier Most
KERET, Canon EF-S 18-55/3.5-5.6, Canon EF 50/1.8 II, Canon EF 70-200/4L, BG-E3, Kutná Hora
SETHEST  Tamron 17-50 f2,8, Canon 50 f1,8

Canon 40D
MISTERJOHNNY + Canon EOS 3000N,  Canon EF 50/1.8 / Tamron SP AF 17-35mm f/2.8-4 Di LD Aspherical IF , Canon EF 70-200/f4 IS USM, Canon Speedlite 580EX II, telekonvertor 1,4x /Trutnov
Skot Canon EF 50mm f/1,2L USM, Canon EF 17-40/4 L USM, Canon EF 100mm f/2.8 Macro USM, Canon EF 70-200 f/2.8 L IS USM, Tokina AT-X 124 12-24/4, Speedlite 430 EX / Praha
Ytriag Sigma 24-70/2.8, Tokina 12-24/4, Canon EF 70-200 F4 IS /  Praha
Froggy Tokina 12-24/4, Tamron SP 90/2,8 AF macro / Canon 400/5,6 , Kenko 1,5 TC, Nová Paka
ON3 Canon EF 50 f/1,8 II, Canon EF 100/2.8 Macro USM, Sigma 17-70/2,8-4,5 DC Macro, Speedlite 430 EX / Frýdek Místek
POMPO Canon EF 17-40/4L,Canon 70-200/2.8 IS, Canon 50/1.8 II / Plzeň
LOPATA Canon EF 50 mm f/1,8 II, Sigma 10-20 mm F 4-5,6 EX DC HSM, Sigma 70-200 mm F 2,8 II EX DG MACRO HSM
WAMI Canon EF-S 18-55/3.5-5.6, Canon EF 70-200mm f4 L, Pentacon (M42) 200mm f4, Pentacon (M42) 135mm f2,8/ STONAVA

Canon 30D
GERZON Tokina AT-X 124 12-24/4, Canon EF-S 17-55/2.8 USM IS, Canon EF 24-105/4L USM IS, Canon EF 70-200/4L USM  Praha PRISPEVEK

Canon 20D
Lachtan Canon EF-S 18-55/3.5-5.6, Canon EF 50/1.8,  Speedlite 550EX / Brno
Landers Canon EF-S 18-55/3.5-5.6, Canon EF 90-300 f/4.5-5.6 USM, Canon 28-80 f/3.5-5.6 USM, Sigma AF 70-300mm f/4-5.6 APO DG macro Plymouth
OMNISLASH EF 50/1.8 II, tair 135/2.8, chinon 55/1.7, carl zeiss 50/2.8, carl zeiss 35/2.8, blesk METZ 50 MZ5, blesk METZ 40 CT1/Ostrava

Canon 600D
Mashe EF-S 18 - 55IS II

Canon 550D
SHACKLETON Canon EF-S 15-85 mm / 3.5-5.6 IS USM, Canon  EF 70-300 mm / 4-5.6 IS USM, Canon EF 50 mm / 1.8

Canon 500D
DEATHROCK Tokina 11-16mm f/2.8 AT-X Pro DX, Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM, Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS, Canon Speedlite 580 EXII
SHADOWSTALKER Canon EF-S 18-55 mm f/3,5-5,6 IS, Sigma 17-70 mm f/2.8-4.0 DC Macro OS HSM, Canon EF 70-200 mm f/4.0 L IS USM

Canon 450D
FANTOMSKA  EF-S 18-55mm IS f/3.5-5.6, EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS / Praha
SMOOTHIE Canon EF-S 18-55/3.5-5.6, Canon EF 50/1.8, Canon EF 100/2.8 Macro , Canon EF 200 mm/2,8 L / Praha
DUTER CANON EF-S 17-85/4-5,6 IS USM, CANON EF 75-300/4-5.6 USM III, CANON EF 50/1.8 II, TOKINA 11-16/2,8 DX AT-X, CANON Speedlite 430 EX II/ Praha

Canon 400D
BRETT Tamron AF 18-250 mm Di-II, Canon EF 85 mm F/1.8 USM / Červený Kostelec
C25LAND EF-S 17-85mm f/4-5.6 USM IS; CANON EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM / Praha
DORIANA EF-S 18-55/3.5-5.6; Canon EF 100mm f/2.8 Macro USM / Praha
ERRIC Canon EF 28mm/2.8, Canon EF 50mm/1,8 II, Canon EF-S 18-55/3.5-5.6, Tamron AF 55-200/4-5.6 / Brno
FARAMIR  EF-S 17-85/4-5.6 USM IS, Tamron AF 70-300 mm F/4-5,6 Di LD Macro / Praha
KRAPNIK Sigma 18-200 f/3.5-6.3 DC OS, EF-S 18-55 f/3.5-5.6, Canon EF 50/f1.8 II / Opava / Praha
SKULLMAN EF-S 18-55/3.5-5.6 / EF 50/1.8 II. / ?
THEPUDING Tamron 17-50 2.8, BG-E3 / Canon Speedlite 580 Ex II / stovkový Canoňácký macro /Brno
TOOKILL Sigma 17-70/2,8-4,5; Sigma 70-300/4-5,6 DG APO / Brno
KERET, Canon EF-S 18-55/3.5-5.6, Canon EF 50/1.8 II, Canon EF 70-200/4L, BG-E3, Kutná Hora

Canon 350D
ARGO EF-S 18-55/3.5-5.6, Sigma AF 70-300mm f/4-5.6 APO DG macro,Canon EF 50/1,8 II, Canon EF 200/2,8 L II USM,  Peleng Fisheye 8mm / Rožnov p.R.
CELIA EF-S 18-55/3.5-5.6,  Canon EF 50/1.8 II Brno
E2EK1EL Canon EF-S 18-55/3.5-5.6 / Brno
FERNETTI EF-S 18-55 II/F 3,5-5,6  / Kyjov
FIREBIRD Canon EF 100mm f/2.8 Macro USM, Tamron 17-50/2,8  / Jihlava
GEO Sigma 18-50 F2.8, Canon EF 100 f/2.8 USM Macro, Canon EF 50 f/1.4 USM, Canon EF 70-200/4 L USM , Sigma EM 140 DG Londyn/Liberec
GHIANIKA Canon EF 100-300 f/4,5-5,6 USM, Canon EF-S 18-55/3.5-5.6 II, CANON EF 70-200/4 L USM, 17-50/2,8 AF Di II, SIGMA Blesk EF-500 DG SUPER  / Praha - Mníšek pod Brdy
HAKON EF-S 18-55 f3,5-5,6,  EF 50 f1,8 II / Brno/Zlin
HAWKZN Tamron AF SP 24-135mm F/3.5-5.6; Tokina SD 12-24 AT-X 124 Pro DX /Znojmo / Praha
JEANPAUL Tamron 17-50/2,8; Canon EF 50 f/1,8 II / Praha
SAVE EF-S 18-55 f3,5-5,6, EF 50 f1,8 II , Speedlite 430 EX / Brno
TADZI Canon EF-S 18-55 II, Canon EF 50 f1,8 II, EF 100-300 f/4,5-5,6 USM / Bystrice nad Pernštejnem
WRAUU Canon EF-S 18-55/3.5-5.6, Sigma 70-300/4-5,6 APO DG Macro  / Brno
WULF + EOS 30; Canon EF-S 10-22 f/3.5-4.5 USM; Canon EF 50mm f/1.4;Canon EF 24-70mm f/2.8L USM; Canon EF 70-200mm f/2.8L USM;  Speedlite 580 EX II /Bílovice nad Svitavou (Brno)

Canon 300D
Froggy Tokina 12-24/4, Tamron SP 90/2,8 AF macro / Canon 400/5,6, Canon MP-E 65/2.8 Nová Paka
LOPAN Tokina 12-24 Ostrava
Normanx EF-S 18-55/3.5-5.6, Pentaon 135/2.8, helios 58/2 / Brno

Canon 1000D
KRYSPINEK EF-S18-55/3,5-5,6 IS a EF 50/1,4 / ?

Canon D60
BIOSOUP Canon EF 28-90 mm F/4.5-5.6 II /Canon 50mm/f1,8 II / blesk Sigma 500 DG ST E-TTL / Praha

____________________________________________________________

prehled zoom obejktivu pro Canon &  prehled objektivu v anglictine & Canon a vse kolem v AJ
manualy
____________________________________________________________
SYSTEM   14:53:16 05.10.2019
Automaticky generovaná zpráva:
Tento klub byl vyjmutý z kategorie Tlející kluby (kluby určené k likvidaci).
LOPATA   22:39:40 12.06.2015
Vazeni pratele, davame dohromady v praze soukromy atelier. Nemel by nekdo zajem se k nam pridat? Cena by byla kolem 1500 mesicne se vsim vsudy. Mame prostor, mame vybaveni. Moznost ulozeni rekvizit a tak dale. Vse zalezi na domluve. Diky!
SYSTEM   08:39:34 19.01.2015
Automaticky generovaná zpráva:
Tento klub byl přesunutý do kategorie Tlející kluby (kluby určené k likvidaci).
V případě zájmu o oživení klubu, kontaktujte prosím administrátora této kategorie: HOFY.
PIPSK   10:33:17 14.06.2014
ked sa rozhodne tak 18-135 neni zle sklo pre zaciatok.
RAGE   12:21:03 11.06.2014
ALTARIEL [ 00:34:16 11.06.2014 ]: Pokud chce nutne mit zrcadlovku aby "mel zrcadlovku", tak at si ji koupi. Takovych je spousta a treba z toho vyroste :). Jestli to mysli vazne, mela bys mu rict ze zrcadlovka stoji celkem minimalne 50-100 tisic. At si tam radsi koupi CANON PowerShot G1 X :)
SHACKLETON   10:26:36 11.06.2014
ALTARIEL [ 10:09:02 11.06.2014 ]: jenže  analogie k počítačům nefunguje. A mezi náma - do budoucnosti už nebude moc fungovat ani u počítačů - pokud se nevymyslí nějaké převratné řešení, tak taky naráží na fyzikální limity (velikost tranzistoru v čipu, hustota zápisu na disk, rychlosti sběrnic apod.)
Prostě u podobných prognóz je třeba hledět hlavně na fyzikální limity a moc nevymýšlet sci-fi - "ono SE TO vymyslí".

Vezmi si, jak vznikají bezzrcadlovky - zaplňují prostor mezi kompaktama a zrcadlovkama. Takže podle mě to skončí tak, že bude plynulá škála kde na jedné straně budou největší plusy cena a velikost/váha  a na druhé straně obrazová kvalita a rozšiřitelnost/variabilita. A člověk si bude moct vybrat cokoliv na té škále, co vyhovuje jeho preferencím. A nebude řešit, jestli je to konstrukčně zrcadlovka nebo ne. Což je podle mě ideální stav.
ALTARIEL   10:09:02 11.06.2014
SHACKLETON [ 09:58:53 11.06.2014 ]: Já jsem v tomhle brala příměr k počítačům, kdy když se před pár lety přišlo s plochou obrazovkou, bylo to něco novýho, a teď už je v monitoru 1,5 cm zabudovaný celý počítač, má to neuvěřitelné rozlišení, a cenově je to parádně dostupné. Stejně tak jako i u telefonů a jiných "destiček" (takové ty iPody, tablety atd... Sama mám outdoor tlačítkový mobil, ale ve svém okruhu známých jsem jediná - a když tenkrát přišli první dotykáče, to bylo něco! Teď je problém sehnat tlačítkový mobil, i když by jeho výroba měla být levnější.)

Srovnání s kompakty bych úplně nepoužívala, protože ty mají své velké pro a proti oproti další velké skupině, a tou jsou zrcadlovky. No a ty se pak teprve "dělí". Ale máš pravdu v tom, že ta technologie bude vždycky těžší a tudíž to bude vždy dražší.. Nicméně aby to pak nebylo jako s těmi bezdotykovými mobily, protože přesně takový byl i argument pro to, že nezaniknou tlačítkové (jasně, ony nezanikly,ale dá to docela fušku, sehnat kvalitní, ne-seniorský tlačítkový mobil...)
SHACKLETON   10:06:12 11.06.2014
ANTZ [ 09:52:34 11.06.2014 ]: já si prvně koupil 1000D. Pak jsem přešel na 550D. Pak mi došlo, že je to hodně o sklech a šel jsem do 2.8 (nejprve dlouhé, pak i záklaďák). A s 550D jsem žil asi 5 let, až letos se přesunula na pozici záložního a šel jsem do 6D právě kvůli šumu.

Jelikož mám robustnější konstituci, tak tahání mi vadí spíš, když mám batoh nebo brašnu - ne váha, ale rozměry. když fotím, tak ramena a mezižeberní svaly cítím hlavně poslední den fesťáku, kdy mají dost. :-)  Ale to mám zas na oba battery grip (nejen kvůli baterkám, ale i pohodlnému focení na výšku).
Zas je fakt, že mám jen 2 skla, oba zoomy a nehodlám zatím dokupovat - pevné bych na koncerty nevyužil a na občasné jinak je to škoda... a hůř by se to tahalo.
SHACKLETON   09:58:53 11.06.2014
ALTARIEL [ 09:45:11 11.06.2014 ]: myslím, že tahle úvaha ale není dobrá. Viz. moje diskuze s DONTRAGEDYm.
Jednak - FF budou vždy dražší, než APS-C - je to dané vyšší konstrukční náročností. Nejspíš se zlevní, to jo. Ale stejně se zlevní i ostatní, takže odstup zůstane.

APS-C nezaniknou, to by byla díra na trhu. To je stejná logika, jako bys před 10 lety řekla, že zrcadlovky budou zlevňovat, tak zaniknou kompakty. Zrcadlovky skutečně razantně zlevnily, ale kompakty tu jsou stále a žijou vedle nich. (mnohdy dokonce i výrazně dražší - a to nemyslím jen Leicu s jejím kompaktem za nějakých 129k).

Musíš si uvědomit, že jak fyzikální zákony, tak zákony optiky budou platiti i za 5, 10 nebo 20 let. Takže nutně budou VŽDY objektivy na FF dražší, větší a těžší. A řada lidí bude radši požívat menší, lehčí a levnější. Podívej se dneska: je řada profesionálů (i špičkových, co rozhodně nemusí koukat na cenu výbavy, případně jim koupí agentura, co si řeknou), kteří fotí na APS-C.

Jasně, tím, že se FF zlevní propadne k lidem, co ji ocení (neberu te ohled na cenu) - krajináři, makraři, lidi fotící ve složitějších světelných podmínkách (pokud se nevymyslí konstrukce čipu výrazně odolnější proti šumu, pak tento důvod padne). Pak ale bude řada lidí, co budou mít stejně konkrétní důvody, proč NEpoužívat FF.
ALTARIEL   09:57:56 11.06.2014
ANTZ [ 09:52:34 11.06.2014 ]: Jop, taky mám tu zkušenost, ale říkala jsem si, že to bylo mou neschopností :2)

A jinak to je další věc - je to sportovec, který asi nebude fotit makrem broučky či nastavovat hodnoty při západu slunce... Naopak, spíš klasicky někde něco blýskne. A v tom má zrcadlovku tu nevýhodu, že se musí buďto tahat v ruce, což se pronese, nebo to mít v batohu, a pak je člověk líný ho pokaždé, když chce něco vyfotit, sundavat :2) S tím se při koupi zrcadlovky taky musí počítat...(zatímco kompakt se dá dát v podstatě do kapsy...). Já s tím bojuju už nějakou dobu, protože se na tůrách tahám s foťákem a ještě ke všemu ostatní zdržuju :7)
ANTZ   09:52:34 11.06.2014
ALTARIEL [ 09:48:06 11.06.2014 ]: budou asi horší než z průměrného kompaktu, aspoň u mě to tak s první zrcadlovkou a s nějakým setovým sklem bylo

jinak z mé zkušenosti - člověk kupuje pořád lepší těla a skla až je to tak velký a těžký, že je línej se s tím tahat... ale fotky to dělá pěkný no :2)
ALTARIEL   09:48:06 11.06.2014
ALTARIEL [ 09:45:11 11.06.2014 ]: Takže vlastně tak, jak píšete... Když už toto tělo, tak ať si koupí lepší objektiv (což ale tato konkrétní osoba nemá v plánu, takže si myslím, že bude zklamaná, že ty fotky jsou prostě jako z dobrého kompaktu, možná ještě horší - ale to je jen čistě můj názor, nevím, zda tam bude znatelný nějaký krok vpřed)
SHACKLETON   09:48:01 11.06.2014
DONTRAGEDY [ 09:37:23 11.06.2014 ]: To je hodně o reklamní masáži. Dřív byla zrcadlovka drahá, pro normální lidi těžce dostupná. Tak se všichni upírali na zrcadlovky. Ty razantně zlevnily, tak je další meta FF. 

Pokud se začne zvažovat racionálně, dojde každý ke klasické rozvaze "plusy a mínusy" a rozhodne se. nebo potlehne nějakému společenskému/reklamnímu tlaku, nebude hledět na rozbot a půjde do FF, posléze středoformátu. :-)

Stejně tak je to s objektivama: kdo už alespoň trochu fotí, tak ví, že objektiv je to nejklíčovější. Ale pokud měl někdo jen kompakt na občasné výcvaky, tak mu to prostě nedojde. A když se podíváš na reklamy, tak se převážně mluví o foťácích, o tom jaká je řada, co to umí, kdy přišel/přijde nový atd., takže i zde je pozornost zaměřenana ně a skla se pomíjí. Takže lidi, co se nevyznají, v podstatě ani nemají šanci hned na začátku poznat, že na krabičce až tolik nezáleží.
ALTARIEL   09:45:11 11.06.2014
No pro neprofesionály teď FF podle mého názoru vůbec nemá cenu - za ty peníze. Ale během několika let se z toho stane podle mě běžná záležitost, kdy se třeba už APS ani nebudou dělat... Vylepší se všechny nedostatky, cena půjde dolů...(nevím, přijde mi to prostě jako takové automatické nahrazení, v období třeba 5 let). A je otázkou, zda kupovat objektivy na FF už teď, nebo si počkat...(já jsem zvolila druhou variantu a na těch pár let, co by měl ještě vydržet 500D jsem koupila běžný, nijak profesionální objektiv, s tím že pak asi budu nahrazovat všechno, ale také postupně...)

Proč jsem osobně byla proti koupi toho konkrétního kusu je to, že i ty dva objektivy k tomu přiložené nejsou nic super a vím, že se ten člověk nikam neposune, protože si další objektivy nekoupí... Tudíž, když už je v USA, nechť se podívá na kvalitnější těla, která by mohl koupit zvlášť s lepším objektivem, nebo na levnější variantu (např. bez toho druhého objektivu, netuším kolik to v USA může stát, resp. o kolik to může být levnější), s tím že pořídí pořádný objektiv :-)

SHACKLETON   09:41:09 11.06.2014
DONTRAGEDY [ 09:32:24 11.06.2014 ]: Jo, s tím souhlas, psal jsem v podstatě něco obdobného.
DONTRAGEDY   09:37:23 11.06.2014
SHACKLETON [ 09:15:48 11.06.2014 ]: Kde to ide a je to cenovo dostupne, tak urcite. Mna len vzdy prekvapia cakania na rychly nastup FF, pretoze sa mi nezda, ze by ten nastup bol tak rychly a prinos pre bezneho cloveka tak uzasny.

Ohladom FF som reagoval na toto ALTARIEL [ 00:32:14 11.06.2014 ]

Ohladom vyberu fotaka si myslim, ze ked clovek vybera v cene 1100 tak ak chce investovat, tak nech si kupi lepsie sklo, nez lepsie telo. Viac bude to slabe telo tazit z lepsich skiel, ako ho presviedcat, ze ma kupit super telo a skla kupi niekedy inokedy. Tie skla budu nakoniec stat zrejme viac nez cele telo.
DONTRAGEDY   09:32:24 11.06.2014
Ono sa ich najde viac, ale nie od Canonu. Napriklad medzi sirokouhlymi objektivmi budu objektivy len pre APS. Zalezi na tom co kto chce fotit.

To co som sa snazil tak "nepresne" povedat je:

1. FF nie je vsetko a pre 99% neprofesionalov je zbytocne, takze podla mna tak rychlo sa rozsirovat nebude
2. FF prislusenstvo je tazsie a drahsie
3. s APS sa daju fotit krasne fotky a primarne to je o skle a oku - telo je casto az ten posledny limit
4. Na to co zadal(a) Altariel ako kriteria si myslim, ze 1100 je dobry fotak a casom moze s minimalnym nakladom vymenit telo a skla si nechat.

hold reakcia na tri prispevky naraz.
SHACKLETON   09:15:48 11.06.2014
DONTRAGEDY [ 08:52:30 11.06.2014 ]: taky jsem obecně zastáncem mít i na APS-C EF skla. jednak to výrazně usnadní případný přechod, navíc EF skla zobrazují na APS-C jen střed obrazu, takže ty nejhorší chyby, které se projevují na okraji obrazu, jsou mimo hru.
SETHEST   09:05:55 11.06.2014
DONTRAGEDY [ 08:52:30 11.06.2014 ]: To ale myslím není až tak hrozný omezení, protože jestli si dobře pamatuju, tak snad jediný fakt dobrý sklo co je jen EF-S je 17-55/F2.8?
DONTRAGEDY   08:52:30 11.06.2014
Hmmm pozeram, ze som si mal este osviezit pamat, pretoze ta 1,4 je EF sklo, takze na FF by sla - ale pointa bola poukazat na to, ze je tam rozdiel v cene objektivou a nemoznost pouzitia skiel pre APS-C na FF (naopak to ide).
1 / 45