Online 86 uživatelů Přihlášení | Registrace | Zaslat heslo | Prohlížení bez přihlášení

 

Kings of War [ ID: 36787 ] - [ Hry / Warhammer - Warmaster ]
1 / 27
Mini Home
Plánované akce 2024:

Proběhlé akce 2024:
sobota 20. ledna 2024 - Brněnský turnaj OLTEC vol.1: Mantic Ambush 750 pts., FB pozvánka/přihlášení, dle pravidel v.1.17, discord události

Pravidla
Co přinesl update v roce 2022?  |  Mantic Companion (army builder, základní pravidla)  |  Ambush (bitvy menších armád)  |  Průvodce Pannithorem a jeho armádami

Jiná fóra
Kings of War Fanatics na Fb  |  Kings of War Czech Republic na Fb  |  Discord pro české hráče  |  Anglické diskuzní fórum

Blogy o taktice a modelaření
Dash28  |  Until Someone Looses an Eye  |  One Northern King  |  Deadle  |  Paboookův blog

Podcasty
Countercharge  |  Direct Misfire
SERENITKA   14:55:42 21.05.2024
ALQUDS [ 14:35:20 21.05.2024 ]: Díky za připomínky a opravy, na tebe jsem spoléhal :)
ALQUDS   14:35:20 21.05.2024
SERENITKA [ 14:31:02 21.05.2024 ]: Presne tak, na sve strane se snazis countery ubranit pred souperem, na strane soupere se snazis mit nad nimi na konci sveho kola kontrolu a tim je souperi sebrat jako svou trofej. Prostredni je jen pro kontrolu na konci hry.
SERENITKA   14:31:02 21.05.2024
ALQUDS [ 14:23:42 21.05.2024 ]: Jo to žejsou 6" od středu a dál jsem tak myslel, jen blbě napsal, stejně jako v textu motám loot a objective, rychle jsem to psal, ale je mi jasné, že buď sbírám nebo kontroluji. Teď když to čtu znovu už mi to dává smysl, centrální zůstává pořád a ten na soupeřově polovině mohu získat bod a zničit ho, soupeř už se ho tak nezmocní.
ALQUDS   14:30:36 21.05.2024
SERENITKA [ 09:11:01 21.05.2024 ]: Muzes je umistit na sve jednotky nebo k sebrani ve sve startovaci zone. CoK2024 ddava, ze jedna jednotka v tomto scenari nemuze nest vice nez 1 loot counter.
SERENITKA   14:25:14 21.05.2024
ALQUDS [ 14:07:28 21.05.2024 ]: Jo tohle jsem myslím zazdil při jedné hře a docela mě to naštvalo, to si musím zapamatovat.
ALQUDS   14:23:42 21.05.2024
SERENITKA [ 10:05:43 21.05.2024 ]: Predevsim, loot counter =/= objective counter. Loot countery sbiras, objective countery drzis, kontrolujes, pripadne odstranis ze hry, zalezi na scenari. Pro vsechny scenare je dulezite (i kdyz to v nich neni explicitne receno), ze se kladou minimalne 12" od sebe a minimalne 3" od neprostupnych terenu. Ve scenari Protect and raze je pozadavek, ze by mely byt na souperove polovine 6" od stredove linie, ne do 6". Podle me je v pohode dat je i dale (i kdyz to se v scenari nepise), ale nenapada me, proc by to clovek delal. Leda, ze by na te linii 6" od stredove uz nebylo na counter misto, coz se teoreticky muze stat. A ten scenar interpretujes spatne. Pokud na konci sveho kola (od 2. kola dale) drzis counter na souperove pulce, mas za nej jeden bod a odstranis ho z bojiste. Tim drzenim se rozumi, ze mas do 3" od nej prevahu v US. Na konci hry mas po 1 bodu za drzeni centralniho conteru a tech, co jsou na tve pulce.
ALQUDS   14:07:28 21.05.2024
SERENITKA [ 09:17:45 21.05.2024 ]: Jednotka muze nest i vice loot counteru, smi si vsak zobnout (pridat) jen jeden za kolo.
SERENITKA   10:12:52 21.05.2024
No jestli na podzim  dáme ty Napa (a to je s hodně velkým otazníkem, ale rád bych), tak bych vybral zajímavé scénáře než obvykle hrajeme i s nějakým typickým napajedláckým příběhem kopřiv apod :D
SERENITKA   10:11:18 21.05.2024
A Wrack and Ruin je taky takový Control, jen se to komplikuje, dostanu 1VP za každý ovládaný kruh na konci 3., 4. a 5. kola + 1 za ovládnutí středu na konci.

At end of rounds 3, 4 and 5, add up the Unit Strength of all your units that have the majority of their footprint within 12" of each edge marker, highest Unit Strength within each circle gains 1 Victory Point per circle.
1 Victory Point for holding the Objective Marker

IMG:https://lh4.googleusercontent.com/noClnfucME_CYJ1xxgUykFBKxaozkRNSV0jjDmStdAKqDsrXNEZZAknXEzYx_oL28rQKxaKb_EYBD8dMeq6wWrRAP7ODLoKzSKYxsgfCOXUHXKWUp31VoOMK2GP7fRwqdw=w1280
SERENITKA   10:05:43 21.05.2024
Ok takže pokračuju ve SPAMu :D

Jestli tomu rozumím dobře, tak si nejprve zvolíme strany, pak dáme 1 loot counter na střed a každý dá další 3 na oponentovu stranu do 6" ke středu nejblíže..A teď.. od 2. kola lze získat 1VP za to, že moje jednotka bude s loot counterem na soupeřově polovině, jinak až na konci hry.. ovšem po skončení 2. kola se všechny nezabrané loot countery odstraní? Tady si nejsem moc jistý.. a ten na středu zůstane pokud ho ještě nikdo nezabral? Je tak

Protect and raze:
After rolling off to choose sides, place one Objective Marker in the exact centre of the board. The players then place three (2  for smaller games)  more Objective markers 6" from the centre line on their opponent's half of the board, rolling off to see who places theirs first. Take it in turns until all the Objective Markers have been placed.

You cannot remove the Central Objective, or Objective Markers on your own side of the table.

VP can be accumulated from Round two onward and are as follows:
1VP for each Objective Marker you control on your opponent's half of the table at the end of your player Turn. Claimed Objective Markers on your opponent's half of the board are then removed from play.
1VP if you control the central Objective Marker at the end of the game.
1VP for controlling each of the objectives on your side of the table at the end of the game
SERENITKA   09:19:26 21.05.2024
Nějak mi unikají tyto dva scénáře, ty nevidím ani v pravidlech 3rd ani v CoK 2024..
Protect and Raze (v pravidlech je jen Raze)
Wrack and ruins ???
SERENITKA   09:17:45 21.05.2024
Stockpile!
Toto je asi jasné, prostě na středu je sloupec 3 loot counterů + každý dá na střed 12" od sebe další sloupec jen 2 counterů, celkem 7 counterů.. a jednotky si mohou lootovat, dokud tam countery jsou, jedna jednotka může nést jen jeden, takové odnášení pokladů..

Before rolling off to choose sides, place three piles of Loot
Counters (2 for smaller games) on the centre line of the board
as follows.
One pile of 3 Loot Counters must be placed in the exact
centre of the board (or as close to it along the centre line
as possible). Then players alternate placing a pile of 2 Loot
Counters each along the centre line, rolling off to see who
places their pile first. Loot Counter piles cannot be placed
within 12” of each other or within 3” of Blocking Terrain.
There should now be a total of 7 (5 for smaller games) Loot
Counters on the table: a Centre pile of 3 (1 for smaller games)
and two (or one) piles of 2 Loot Counters each.
A Unit can only pick up one Loot Counter from each pile per
Turn (for example it would take a unit 3 Turns to pick up the
3 Counter from the central pile).
Victory Points are awarded at the end of the game as follows:
• 1 Victory Point for each Loot Counter you hold
SERENITKA   09:14:37 21.05.2024
Hold the line! je obdoba Controlu jen jsou jen 3 koridory 6" od středu na obě strany a nejvíc bodů je za střed, to je asi jasné..

At the end of the game, draw an imaginary corridor across
the table, 6” either side of the centre-line. Divide this
corridor equally into three scoring zones.
Add up the total Unit Strength of each player’s units within
a scoring zone. If a unit is straddling the line between two
zones it is considered to be in whichever zone is covered
by more than 50% of the unit’s base. If there is not a clear
majority, the unit is not considered in either zone.
Whoever has the highest total Unit Strength in each scoring
zone controls it.
Victory Points are awarded at the end of the game as follows:
• 3 Victory Points if you control the scoring zone in the
middle.
• 2 Victory Points for each other scoring zone you control
SERENITKA   09:11:01 21.05.2024
Push:
Tam se hodí D3 a tolik má každý loot counterů a umísťují se taky kdekoliv 12" od sebe? Je to před volbou stran všechno, takže asi se to rozmístí klasicky rovnoměrně. Hlavní pak je, že za loot counter v držení na soupeřově straně má hodnotu 2VP oproti loot counteru na své straně.
SERENITKA   09:05:16 21.05.2024
Procházím si scénáře na Varšavu, protože to dycky byla moje bolístka a nejednou jsem špatně pochopil scénář a posralo mi to hru.. :)
Takže - Salt the Earth:
Before rolling off to choose sides, place one Objective Marker
in the exact centre of the board and then the players take it in
turns placing Objective Markers until both players have each
placed three Objective Markers. Roll off to see who places the
first Objective.
After a player has completed their Turn, they can choose to
destroy any Objective Markers which they control (except for
the Central Objective). Repeat this process at the end of each
of the player’s Turns until the end of the game. Destroyed
Objective Markers are removed from play and have no
influence on the rest of the game.
Victory Points are awarded at the end of the game as follows:
• 1 Victory Point for each Objective Marker still in play that
you control.

Takže jestli tomu dobře rozumím, jeden marker se dá na střed a každý hráč dá další 3 (celkem bude 7) jen nevidím podmínku, jestli musí být na své či soupeřově straně, takže asi kdekoliv, myslím, že tohle jsem hrál jen 1x kdysi kdesi... důležité je, že markery se berou (lootují) a na konci tahu, třeba když vidím, že moje jednotka asi umře, mohu marker zničit aby jej nezískal soupeř.. to je cca celé, rozumím tomu dobře?
VECHIO   13:57:28 03.04.2024
SERENITKA [ 13:09:56 03.04.2024 ]: ::ANO
SERENITKA   13:09:56 03.04.2024
VECHIO [ 12:24:37 03.04.2024 ]: No měl jsem ho rozebraný, vyloženě pajďuláky z bejzek a tak, nějak před svátkama jsem je dal zase do kupy, ale vesměs pořád to stejné :)
VECHIO   12:24:37 03.04.2024
SERENITKA [ 12:08:44 03.04.2024 ]: Ohohó.. Po dlouhé době chaos..
SERENITKA   12:08:44 03.04.2024
ORSMAN [ 22:34:29 02.04.2024 ]: To mi připomíná, že mám cca 9 dní, abych domaloval Magnildu :)
1 / 27